یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

029 - چند ماه بعد!

سلام

من برگشتم

رمزم رو گم کرده بودم! بالاخره امروز تونستم وارد وبلاگم بشم.

از اول تیر دوباره برنامه ی خامخواری ریختم. آخه توی زمستون و بهار خامخواری سخته. میوه ها آنچنان تنوع ندارن.

اما تابستون بهشت میوه هاست.

فعلا برنامه ی خامگیاهخواری مطلق نریختم. فقط تا ظهر میوه خوار هستم. ولی تو این دو سه روز فقط یک وعده پخته خوردم.

چند روز دیگه که انگور فراوون بشه اون موقع است که رژیم انگور عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــقه 

دوباره وزنم بالا رفته بود 

1 تیر: 87.5

2تیر: 86.5!

3تیر: 86.0

نظرات 2 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 http://hura.blogfa.com

سلام عزیزم
من الان دو روزه که تصمیم گرفتم بدنم رو پاکسازی کنم و روزه ی آب رو شروع کردم ... تصمیم اینه که 3 روز روزه ی آب رو ادامه بدم و بعدش خامخواری رو شروع کنم ... با دیدن وبلاگ تو انگیزه م بیشتر شد، و الان تصمیم گرفتم بعد از سه روز با برنامه ی تو که از اولین روز خامخواری شروع کردی پیش برم ... حس می کنم یک برنامه ی خوب و منطقی هستش ... خدا به هر دوتامون کمک کنه ... برای تو عزیزم هم آرزوی سلامتی و نشاط می کنم

شقایق جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 http://hura.blogfa.com

سه روز روزه ی آب تموم شد ...
می خوام فردا مثل تو عزیزم که برنامه ی روز اول خامخواری رو نوشتی سیب و آب کرفس و هویج بخورم ... بعدش ایشالا شنبه دوباره شروع کنم به روزه ی آب ...
من و تو موفق می شیم حتما ...
بعد از اتمام روزه ی آب حتما از روی دست تو تقلب می کنم و عینا برنامه ی خامخواری روزانه ی ترو به طور منظم رعایت می کنم ... خوشحالم که وبلاگت رو پیدا کردم، خیلی ذوق دارم از اینکه با یه خامخوار آشنا شدم اونم انقدر دقیق و مرتب ...
ندیده، دوستت می دارم برای اینکه بلند همتی

سلام مجدد عزیزم
چقدر خوشحالم سه روز رو با موفقیت گذروندی.
برنامه ی من از روی موجودی یخچال و موجودی تره بارها تهیه شده بود و فقط سعی و خطاست. نمیدونم از نظر علمی تایید شده است یا نه!
یه سر به انجمن خامخواری بزن خیلی جای خوبیه. کلی ایده میگیری
شرمنده م کردی و یادم انداختی که چند ماه چقدر تو این زمینه تنبلی کردم. ولی این بار ادامه میدم. برای ماه مبارک هم باید برنامه ای تهیه کنم که از پسش بربیام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد