یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

030 - هفته ی اول نیمه خامخواری گذشت

سلام.

این هفته به جز دو روز! تا ظهر فقط میوه خواری کردم. چقدر خوب بود. چقدر سبک بودم. از تشنگی همیشگیم خبری نبود که نبود.

اون دو روز هم روزای تعطیل بود. 5شنبه و سه شنبه که تعطیل بودند با خانواده صبحانه خوردم. چون توی خونه ی ما صبحانه ی روز تعطیل که تنها وقتیه همه کنار همیم خیلی مهمه.

اما امروز صبح دیدم نفس کنار هم بودن مهمه نه اینکه منم حتما خامه و عسل و پنیر بخورم. پس نصف طالبی رو قاچ کردم و نشستم کنار خانواده ی عزیزم و یه صبحانه ی مشتی در خور روز تعطیل خوردیم.

امروز میخوام اگر خدا کمک کنه تمام روز خامخوار بمونم. موجودی یخچال زیاد غنی نیست! جز انبه که هیچ دوست نمیدارم و طالبی که دوست میدارم و خیار و گوجه خوردنی مناسب دیگری نیست. وقت خرید هم که نیست. شب امتحان هست مثلا!

پس با همینا سر میکنم.

خدایا به کمک تو امید دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 http://hura.blogfa.com

سلام عزیز دلم ...
هورااااااااااااااااااا که تو هستی و من تنها نیستی
هورااااااااااااااااااا که انقدر مهربونی
هوراااااااااااااااااا که دوست منی ...
مهربونم
از آب معدنی نباید استفاده کرد چون اضافات داره خُب
آب شهری رو بجوشون و توی بطری بریز که راحت باشی 9 لیوان صبح / 9 لیوان عصر
حتما می دونی که روز قبل از شروع آب درمانی رو باید ظهر و شب رو فقط سوپ بخوری و آخر شب 60 سی سی روغن کرچک یا دو لیوان (جوشانده ی برگ سنا و گل سرخ) یکیشو ! اینا مسهل های خوبی هستند ... مبادا بدون مسهل شروع به آب درمانی کنی قربونت بشم ... برای اینکه وقتی آب درمانی شروع می شه عملیات "محیرالعقول" دفع قطع می شه ... دیدم که توی یکی از پُستات نوشته بودی که آب درمانی کردی اما دستشویی نرفتی ... واسه همینه دیگه ... حتما شب قبلش مسهل بخور که هیچ ماده ی غذایی توی روده بزرگه نمونه که خطرناکه مهربون قشنگم
و اما بعد ... من اصلا با نوع نوشتار تو احساس خوبی دارم ... و فکر می کنم کلا پاکسازی می شم ... امروز مثل روز اول تو در گیاهخواری برنامه ریزی کردم خیلی هم خوبه که دارم عمل می کنم ، مرسی که انقدر خوشمزه برنامه ریزی کردی ...

شقایق جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 http://hura.blogfa.com

آب درمانی رو بر اساس کتاب الکسی سوفورین - استاد حسن جلالیان و کتاب آب درمانی - ابراهیم رمضان پور، مطالعه روی سایت دکتر زرین آذر و کلا اینترنت رو ریختم به هم تا یه چیزایی فهمیدم ...
این حق مسلم تو عزیزمه که وقتی یه " دزد به اسم شقایق" میاد برنامه ی خامخواری ترو کش میره، هر چی سوال دلت خواست ازش در مورد آب درمانی بپرسی ...
.
به قربان قد رعنایت - بووووس مُحکمه مُحکم

شقایق چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 http://hura.blogfa.com

سلام عزیز دلم
ببخشید اون اشتباه تایپی بود 66 بود
خدا بگم چیکارم کنه !!!!
خوبه کم کم دارم عادت می کنم انگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد