یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

٠٣٧ - روز چهارم خامخواری، بد!

روز چهارم خیلی بد بود، هم برای من هم برای تیم ملی فوتبال!!!!

صبحانه نصف طالبی

نهار همکارم مهمونمون کرد، وای وای وای، جوجه و پلو و ماست و سالاد سس دار، نترکیدم ؟؟؟؟ 

سر فوتبال هم یه عالمه پفک و تخمه و چیپلت، نترکیدم؟؟؟؟


من میدووووونستم، میدونستم وزن کردن برام اومد نداره، صبح علیرغم تصمیمم که تا جمعه خودم رو وزن نکنم رفتم روی ترازو و با لباس ٨٥.٥ بودم که خیلی خوبه، ولی همیشه همینه، تا خودمو وزن میکنم و میبینم خوب بودم همه چی خراب میشه

آخر خرداد ٨٧ بودم،

وای امروز چه بد بود، چرا اینجوری خوردم؟ 

فردا جبران میکنم، یه روز خوب در پیشه :)

نظرات 1 + ارسال نظر
فروغ پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:27

سلام دوست جون خوبی؟ تور خدا بیا آپدیت کن . من میخام لاغر شم و البته با گیاهخواری خیلی وبلاگت و حست به من نزدیک بود و کمکم کرد دلم میخاد ی دوست داشته باشم که باهم اینکارو شروع کنیم تا انگیزمون بیشتر شه.من 89 هستم ومشکل اصلیم اینه که وقتی خام گیاهخواری می کنم سردرد بدی می گیرم دوست جون منتظرت هستم جوابمو بدی.بووووووووووس

سلام فروغ جان، امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد