یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

۰۰۳

اگه بدونین همین خیار خودمون که به ناحق بهش صفت "بی خاصیت" رو میدن چه معجزه ها میکنه,

مهمترینش که خودم تجریه اش رو دارم معجزه اش در کاهش وزنه!

من از اون دسته آدمها هستم که صبح که پا میشم هر چی دیرتر شروع به خوردن کنم دیرتر هم گرسنه میشم, انگار تا غذا نخورم بدنم هم بیدار نمیشه و یادش میره گرسنه شه!

ولی  بزرگترین ایراد چیزی نخوردن, بوی بدیه که در دهان ایجاد میشه, خب چاره کار در این اینه:


خیار بخورید!

خیار رو از تهش بخورید!

خیار رو با پوست بخورید!


اینجوری هم تا ساعتها گرسنه نمیشید, یعنی گویا بدن زیاد خیارعزیزجان رو آدم حساب نمیکنه و گرسنگی خیلـــــــــــــــــــــی دیر شروع میشه,

از طرفی از بوی بد دهان تا ساعتها خبری نیست



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد