یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

۰۰۷

برای اولین بار در عمرم موفق شدم طی مسافرت وزن کم کنم!

طی هفت روز 1 کیلو گرم کم کردم, دلایل:

- چون مشغول گشت و گذار و گاهی بازارگردی بودیم وعده های غذاییمون جابجا شده بود و معمولا روزی دو وعده غذا میخوردیم, در فاصله ی وعده ها هم تقریبا هیچ تنقلات و هله هوله ای نخوردم.


- رستورانهای ایرانی تقریبا هیچ وقت غذای مخصوص گیاهخواران ندارن, بنابراین این 7 شب من شام نخوردم, یکی دو شب نون و ماست خوردم, سالادشون رو هم که جرات نمی کردم بخورم. خانواده تا تونستن کباب و گوشت و مرغ و جوجه خوردن! ولی من کلا اشتهامو به غذاهای گوشتی از دست دادم و حتی ثانیه ای هوس خوردنشون رو نداشتم.


- با اینکه مدت زیادی توی ماشین بودیم ولی در برابرش مدت زیادی رو هم درحال راه رفتن و گردش بودیم.


- چون میخوام مصرف لبنیاتم رو محدود کنم و به مرور از برنامه ام حذف کنم و چون صبحانه ی ایرانی تقریبا بر پایه ی لبنیاته دو روز صبحونه فقط سیب خوردم.


بدین ترتیب در پایان سفر وقتی رفتم روی ترازوی عزیزم دیدم در این هفت روز 1.1 کیلوگرم وزن کم کردم.

وزن امروز صبح: 83.3


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد