یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

۰۰۶

از این به بعد میخوام انواع مختلف رژیمها رو اینجا بذارم.

رژیمهایی که اکثرا بر مبنای خامخواری و گیاهخواری و بیشتر تکخواری هست. البته این رژیمها برای استفاده ی طولانی مدت نیستند بلکه بیشتر هدف سم زدایی و ایجاد شوک در بدن دارند.

گرفتنشون برای 1 یا 2 روز یا بیشتر (بر مبنای مورد) باعث سم زدایی عمیق در بدن میشه و بدن رو برای استفاده از چربیهای ذخیره شده اش آماده تر میکنه.


لازمه بگم من متخصص تغذیه نیستم, تنها مطالعاتی در زمینه تغذیه دارم, این نوشته ها هم پیشنهاده و البته تجربیات خودم. قدم به قدم با این وبلاگ دارم اینها رو تجربه میکنم و نتایجش رو اینجا مینویسم. برای کسانی که در سلامت کامل بدن به سر میبرند به نظرم استفاده ی کوتاه مدت از این رژیمها خیلی هم مفیده.

در نهایت به عنوان یک گیاهخوار معتقدم که خامخواری و میوه خواری بسیار برای بدن مفیده و هیچ زیانی نداره.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد