یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

031 - میوه خواری در ماه رمضان

سلام

توی این نه روزی که از ماه رمضون عزیز گذشته کلا سه وعده غذای پخته خوردم + یک وعده نون و پنیر

بقیه رو با میوه خوردن و آب میوه خوردن گذروندم.

سه روز کامل میوه خواری کردم اما دیشب دوباره گول خوردم و غذا پختم و خوردم 


اون سه روز که فقط میوه خواری کردم (هندوانه و طالبی خوردم) در تمام طول تشنه نشدم. بین افطار تا سحر هم اصلا احتیاج به یک لیوان آب هم پیدا نکردم.

این چند روز که فرصتم آزاده دوباره دارم کتاب زنده خواری و مرده خواری آوانسیان رو میخورم که دوباره انگیزه هام قوی شه.

راستی توی این چند روز سه کیلو وزن کم کردم.

دلم میوه خواری کامل میخواد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیریت فروشگاه اکسین پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:48 http://starcala.shoploger.com

با سلام لطف کنید این پیام رو بخونید
این یه پیام تبلیغاتیه که من اومدم تو وبلاگتون که دعوتتون
کنم به فروشگاه من بیاین تا اگه چیزی رو لازم داشتین بتونین
از این فروشگاه تهیه کنید از شما میخوام برای یک بار هم که
شده به ما سربزنید و قیمت های ما رو با سایر فروشگاه ها مقایسه
کنید .در ضمن واسه نظر گزاشتن میتونید برید داخل لینک یه محصول و زیرش نظر بزارید
اینم آدرس یه بار دیگه مینویسم که اشتباه نشه :
starcala.shoploger.com
اگر هم مایل به تبادل لینک بودید ما رو با اسم نمایندگی اکسی لینک نید بعد خبرمون کنید تا شما رو لینک
کنیم
ممنون میشم بیاید منتظرتون هستم

شقایق پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:52 http://hura.blogfa.com

سلام عزیزم
این روزا خام گیاهخوار شدم ...
دلم برات تنگ شده، کجایی؟ منو از خودت بی خبر نذار عزیزکم ...

شقایق سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:07 http://hura.blogfa.com

سلام سلام سلام خانوم خوشگل مهربون
غصه نخور قربونت بشم، منم یه پله درمیون خام گیاهخواری می کنم
از رو هم نمیرم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد