یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

۰۱۱ - خامخواری - روز ۲

وزن صبح: 82.8 (واااای چه همه کاهش وزن!) 

راستی یادم رفت بنویسم دیروز آب هم زیاد خوردم, هر چند به خاطر خوردن میوه و سبزیجات فراوون خیلی کم تشنه شدم ولی خوب آب خنک هم چند لیوانی خوردم.


صبحانه: 1 لیوان مخلوط آب هویج و آب کرفس

میان وعده: یک عدد سیب

نهار: 1 عدد سیب!

شام: 1 لیوان بزرگ آب کرفس و آب هویج


به امید خدا بدنم تو این روزا داره خودشو پاک سازی میکنه, هر چند گیاهخوارم ولی گاهی پرخوری کرده بودم و لبنیات و کیک و شیرینی مصرف کرده بودم, اضافه وزنم هم که خودش نمایانگر وجود مواد زاید زیادی در بدنمه.

امروز هم واقعا عالی گذشت.

صورتم جوشهای خیلی شدید زد امروز که البته کاملا مطمئنم همون عکس العمل شفابخشی هست که مرحوم آوانسیان در کتابشون بهش اشاره کردند. مطمینم بدنم در حال پاکسازیه, فعلا تنها بیرون ریزیم در ناحیه ی پوست صورتم بوده.

خدایا کمکم کن. میدونم این راهی که قدم گذاشتم راهی برای بهتر زندگی کردن و سلامتم. کمکم کن ثابت قدم باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
romina چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:19 http://rahaaaa.blogsky.com/

منم میخوام از امروز با تو شروع کنم و رژیم بگیرم و خام خوری کنم
هر وقت آپ میکنی وبلاگتو به من خبر بده تا منم بیام بهت بگم وزنم چقدر بود و چند شدم
مرسی عزیزم
امیدوارم که موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد