یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

۰۲۸ - روز ۱ خامخواری

دیشب مهمون بودیم و نسبتا زیاده روی کرده بودم توی غذا خوردن

1 کفگیر پلو (درحالی که بعد گیاهخواریم پلو نیمخورم معمولا چون پلو خالی زیاد مزه نداره)

2 تا پیاله سالاد کرفس (البته سالاد پری بود, یعنی توش کشمش هم داشت که خوب سنگینش میکرد)

میرزاقاسمی (به میزان لازم!!) با نون فراوان

ظهر هم ماکارونی سبزیجات خیلی زیاد, اندازه دو بشفاب پر فک کنم

صبح خیلی معده ام پر بود و صبر کردم تا گشنه ام شه بعد صبحونه بخورم, کلی کار بانکی انجام دادم و 2 ساعتی بیرون بودم ولی هنوزم گرسنه ام نشده بود! 

خلاصه ساعت ده و خرده ای بود که یه لیوان آب هویج گرفتم و خوردم

امروز هوا سرده و گیاهخواری یه خرده هم باعث سردتر شدن آدم میشه!! 

تا الان 1-2 تایی هم خرما پراکنده و تک و توک خوردم

ساعت 12 دیدم گرسنه ام, از یه خوشه انگور و 2تا سیب آب گرفتم و خوردم و کلی دلم رو گرفت

برای عصر احتمالا سالاد درست میکنم. کرفس و گوجه و سیب و لیمو و این چیزا رو داریم

یه کم زرشک هم حتما خوشمزه اش میکنه

خدایا کمکم کن. کمک کن بتونم یک هفته بدنم رو با خامخواری پاکسازی کنم, کمک کن نتایج عالیش رو ببینم.

من تلاش میکنم تو هم کمکم کن.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد