یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

٠٣٨ - هفته اول ماه رمضان و خامگیاهخواری

سلام به همه

یک هفته از ماه رمضان گذشت و من حدود سه کیلو وزن کم کردم،

غذام شده سالاد، یه ظرف بزرگ سالاد سبک شیرازی درست میکنم با خیار و گوجه و فلفل دلمه ای و هویج و چاشنیش رو هم سرکه سیب و دلال میریزم، یک ساعت قبل افطار درست میکنم میذارم یخچال که هم خنک میشه و هم حسابی سسش به خردش میره و یه طعم ترش و شور و شیرینی میگیره، خوشمزه است.

تقریبا هیچ روزی غذای پخته نخوردم جز یک شب که به مراسمی دعوت شدیم و یه کم برنج و جوجه خوردم، 

هر شب موقع افطار فوقش یه کف دست نون خوردم، اصلا میلم نمیبره، سعی میکنم فقط میوه و سالاد بخورم و خیلی هم موثره، توی طول روز اصلا تشنه ام نمیشه،

فروغ جان ممنونم واسه کامنتت، امیدوارم بتونی خامگیاهخواری کنی، نمیدونم دلیل سردردت چیه، شاید طبع سردی داری، برای همین باید از مواد غذایی گرم استفاده کنی در حد مجاز، خرما و کشمش و کنجد و زیره

این هفت هشت روز خیلی خوب گذشت، امیدوارم ماه رمضان باعث شه بدنم استارت وزن کم کردن رو بزنه و سبک بشم و بد ماه مبارک با اضافه کردن ورزش بتونم حسابی سر فرم بیام،

وزن الانم قبل افطار!! ٨٢.٥، احتمالا فردا صبح هشتاد و سه هستم،

نسبت به سی و یک خرداد که ٨٧.٥ بودم چقدر بهتر شدم :-))

٠٣٧ - روز چهارم خامخواری، بد!

روز چهارم خیلی بد بود، هم برای من هم برای تیم ملی فوتبال!!!!

صبحانه نصف طالبی

نهار همکارم مهمونمون کرد، وای وای وای، جوجه و پلو و ماست و سالاد سس دار، نترکیدم ؟؟؟؟ 

سر فوتبال هم یه عالمه پفک و تخمه و چیپلت، نترکیدم؟؟؟؟


من میدووووونستم، میدونستم وزن کردن برام اومد نداره، صبح علیرغم تصمیمم که تا جمعه خودم رو وزن نکنم رفتم روی ترازو و با لباس ٨٥.٥ بودم که خیلی خوبه، ولی همیشه همینه، تا خودمو وزن میکنم و میبینم خوب بودم همه چی خراب میشه

آخر خرداد ٨٧ بودم،

وای امروز چه بد بود، چرا اینجوری خوردم؟ 

فردا جبران میکنم، یه روز خوب در پیشه :)

٠٣٦ - سوم خامخواری

روز سوم هم گذشت، بهتر از دو روز قبل

صبحانه یه دونه سیب

نهار یه عالمه انگور یاقوتی دونه شده، گرسنه م نبود اما هی به زور میخوردم، عجیبه نترکیدم !!!!

عصر حدود ١٠٠ گرم گیلاس

و فالوده ی طالبی ( طالبی و یخ با یه نوک قاشق شکر توی مخلوط کن)

شام یک عالمه سالاد

خارج از برنامه: ٣تا بیسکویت ساقه طلایی و چهار تا چای و یک کف دست نان و اندازه یه فندوق پنیر

نمیذارم خارج از برنامه هام بهم عذاب وجدان بده، همین الانش هم عالی پیش زفتم، الهی شکر

اراده ی روز: به دلیلی همکارام رو بستنی مهمون کردم اما برای خودم نگرفتم و نخودرم، آف~~~~~رین

٠٣٥ - وسوسه ها

همین الان یک بشقاب آلبالوپلو برامون رسید

ای لعنت بر دل سیاه شیطون

ای خاک بر سر دشمن

ای کارد بخوره توی شیکم جادوگر شهر از!!!!!

عمرا اگر یه قاشق ازش بخورم، عمرا

تا لب به لب مری ام (اون لوله هه رو میگم!!) پر از سالاده، اصلا اگر بخوام بخورم هم جا ندارم

اصلا من تا موقع خواب خودم رو توی اتاق حبس میکنم که چشمم به اون آلبالوپلوهه نیفته :)))))

٠٣٤ - سالاد زرشک و گردو

وقتی قراره به سالاد به چشم یک وعده غذایی نگاه کنی باید با مواد غذایی غنیش کنی تا انرژی لازم روزانه رو برات تامین کنه،

از سالادهای خوشمزه ای که درست میکنم براتون مینویسم:

همه ی مواد زیر ریز ریز مخلوط :

خیار

گوجه فرنگی

فلفل دلمه ای رنگی رنگی

دو عدد قارچ

دو تا مغز گردو

یک مشت زرشک

نصف قاشق کنجد (اگر گردو ریختید این رو فاکتور بگیرید)

دلال (نمک سبز) عاشقشم

نصف قاشق روغن زیتون


سالاد رو نوش جان کنید و لذت ببرید