یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

۰۲۶

اوایلی که گیاهخوار شده بودم گاهی شبها خواب میدیدم کباب خورده ام, بدون اراده خوردم و حالا به شدت از خوردنش پشیمونم! و میگفتم وای خدایا من چرا کباب خوردم, تازه هیچ لذتی هم که نبردم, چرا خوردمش

صبح که پا میشدم میگفتم: خداروشکر! خواب دیدم, من هنوز هم گیاهخوارم, هنوز هم گوشتی نخوردم


حالا که نزدیک 2 هفته است خامخوارم

چند شب پیش خواب میدیدم بیسکویت ساقه طلایی خوردم, اون هم بدون اینکه متوجه باشم, بعد یه دفعه فهمیدم و انقدر پشیمون بودم, تازه خیلی بدجنسانه ته دلم میگفتم من که میخواستم غذای پخته بخورم و رژیمم رو به گند بکشم اقلا کاش یه چیز بهتر میخوردم نه بیسکوییت ساقه طلایی!!! 

خوابم انقدر واقعی بود که وقتی بیدار شدم گفتم: وای نه! من غذای پخته خوردم, من برنامه ی 40 روزه ام رو خراب کردم, نه! بعد یه کم بعدش که مغزم هم بیدار شد یادم افتاد: نه جونم, اینا خواب بوده, تو چند روزه لب به هیچ غذای پخته ای نزدی

دیشب هم خواب دیدم یکی ازم میپرسید دیگه اصلا چای نمیخوری؟ و من گفتم نه, نمیخورم, هرگز


۰۲۵ - رژیم انگور/آب انگور


انگور بهترین میوه برای کسانی است که می خواهند لاغر شوند و بدن خود را از اسید اوریک ، سنگ های صفراوی و مسمومیت های مزمن (مسمومیت از سرب یا جیوه ) پاک کنند .

اینگونه اشخاص باید در هر هفته بمدت 2 روز فقط آب انگور بخورند و رژیم آب انگور بگیرند بدین ترتیب که هر دو ساعت یکبار آب انگور تازه را گرفته و بنوشند . مقدر مصرف روزانه تقریبا 2 کیلو گرم است و در این دو روز نباید غذای دیگری مصرف کنند فقط می توانند آب بنوشند .


منبع: +++

۰۲۴

حدود نیم ساعت پیش وسوسه شده بودم غذا بخورم, شیطون داشت گولم میزد که زنگ بزنم برای نهار پیتزا سبزیجات بگیرم !! ولی به خودم اومدم

نه

من میتونم

من این دوره ی 40 روزه رو به سلامتی به پایان میبرم

و در پایان این 40 روز من سالم تر, زیباتر, خوش اندام تر و قوی تر هستم

من میتونم, غذا چیزی نیست که بتونه من رو شکست بده

اراده ی قوی من بر همه چیز غلبه میکنه


من میتونم

به زودی پس از پایان 40 روز شگفت زده از نتایجی که به دست آوردم, مطمین خواهم بود که ارزششو داشت

هیچ چیز خوشمزه تر از سلامتی و تناسب اندام و یک بدن پاک نیست

۰۲۳ - خامخواری - روز ۱۳ - روزه ی آب انگور

وزن اول صبح:  79.5


پس از یک روز آبخواری, 300 گرم وزنم اومد پایین ولی امروز صبح هیچ دفعی نداشتم نمیدونم پاکسازی داره درست انجام میشه یا نه.


بعد از یک روز روزه ی آب تصمیم گرفتم امروز روزه ی انگور بگیرم. دیروز 1.8 کیلوگرم انگور خریدم.

از صبح تا الان که ساعت 10 هست دو ماگ بزرگ (900 میلی لیتری) آب انگور خوردم.

امیدوارم موفق باشم چون امروز یه کم وسوسه شده بودم که غذا بخورم.

۰۲۲ - خامخواری - روز ۱۲ - روزه ی آب

وزن صبح: 79.8


امروز رو روزه ی آب گرفتم

از صبح تا شب فقط آب خوردم

البته خیلی کم آب خوردم, کلا شد 1.3 لیتر