یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

۰۲۰ - خامخواری - روز ۱۱

وزن اول صبح: 79.9 (خدایا ممنونم, بالاخره اومد زیر 80, من وارد دهه ی 70 شدم, هورا, خدایا کمکم کن هیچ وقت به اون عدد زشت بالای 80 برنگردم)


صبحانه: 1 لیوان بزرگ آب کرفس + 1 سیب کوچک + 1 نصفه هویج + آب 1 لیمو

میان وعده: 1 عدد شلیل + 1 عد گوجه فرنگی + 1 تکه هندوانه (البته با فاصله خورده شدند).


نهار: سوپ اختراعی من (شامل: 1 عدد بادمجان + 1/4 فلفل دلمه ای + نیم مشت ذرت کمی خیسانده شده + 1 مشت جوانه ی ماش + 2 عدد گوجه + 1 ساقه کرفس + کمی زرشک به عنوان مزه ی سوپ). این سوپ خوشمزه بود, بهترین روش برای خوردن سبزیجاتی که نمیشه خام خوردشون ریختنشون در غذاساز و مخلوط کردن با سبزیجات دیگه جهت پوشوندن طعمشون هست)


شام: این سوپ زیاده, یه مقداریش رو هم شام میخورم.


نظرات 1 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 09:55

چرا اپدیت نشدید
نکنه خام خواری رو کنار گذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد