یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

یک خیار گیاهخوار

یادداشتهای من در باب گیاهخواری،‌تناسب اندام و قلمی و تازه بودن مثل یک خیار!

۰۱۰ - خامخواری - روز ۱

به طور ناگهانی تصمیم گرفتم شروع کنم به خامخواری

فعلا برای یک هفته

صبح از تره بار نزدیک محل کارم 3 تا دونه سیب خریدم, 3 تا سیب سبز و آبدار و کمی ترش, وای محشر بودن

اگه بنویسم غذا چیا خودم باورتون نیمشه, بسکه کم غذا خوردم و بسکه اصلا گشنه ام نشد


وزن صبح: 84.0

صبحانه: 1 عدد سیب

نهار: 1 عدد سیب

شام: 1 لیوان مخلوط آب کرفس و آب هویج (تا حالا آب کرفس نخورده بودم, با هویج خیلی خوش طعم میشه, البته برگاش یه کم تلخش میکنه ولی تلخی خوبیه! یه کم هم انگار نمکی میشه!)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد